HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Cardinals or Steelers???????????????????????

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
TrickMommy
Member
Member


Number of posts : 18
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 12:57 pm

Sooo. The Cardinals are going to own tonight!!!
Back to top Go down
View user profile
Unubis
Member
Member
avatar

Number of posts : 913
Age : 26
Location : Internetz
Registration date : 2008-05-04

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 2:10 pm

Steelers sound like a bunch of Mexicans put in a team.......So Steelers it is Exclamation
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hermitpervert
*{CHS}*QuEsO
Member
Member
avatar

Number of posts : 403
Age : 28
Location : City Of Sin
Registration date : 2008-05-08

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 2:21 pm

unubis u obviuosly dont know nothing about football and i dont mean soccer lol sorry trickmommy but i have to disagree theres no way u guys can do anything against steelers defense and cardinals defense is worth shit
Back to top Go down
View user profile
Trigga
*{CHS}*Member
*{CHS}*Member
avatar

Number of posts : 1369
Age : 35
Location : va
Registration date : 2008-04-30

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 2:30 pm

i dont know anything about football.. so i'll just say cardinals to support trick mommy because i love her. yep

_________________
One Thought Fills Immensity
Back to top Go down
View user profile
Unubis
Member
Member
avatar

Number of posts : 913
Age : 26
Location : Internetz
Registration date : 2008-05-04

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 2:31 pm

Yeah not even 10 minutes ago i was watching the Santos game Sad
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hermitpervert
TrickMommy
Member
Member


Number of posts : 18
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 7:43 pm

My sisters last name is Santos D:. Omg and I can't believe the Cardinals lost!!! They were so close!! Anyways, it was a good game, and I'm glad trigga was on my side Very Happy
Back to top Go down
View user profile
fezz
Member
Member
avatar

Number of posts : 1397
Age : 34
Location : Los Angeles
Registration date : 2008-05-01

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Sun Feb 01, 2009 10:36 pm

hahaha told you quesito the score was going to be 27-24 well it was 27-23 but close enough....
Back to top Go down
View user profile
TrickMommy
Member
Member


Number of posts : 18
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Fri Feb 06, 2009 2:43 pm

Lol, i don't know anything about football either, i was just going for the underdog, and hey, the cardinals almost WON! So booyah. They did good.
Back to top Go down
View user profile
Trigga
*{CHS}*Member
*{CHS}*Member
avatar

Number of posts : 1369
Age : 35
Location : va
Registration date : 2008-04-30

PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   Fri Feb 06, 2009 9:55 pm

i think cardinals probably had the worst defense (?) in the entire world. they should've shut things down at with less than 2 mins remaining. i was expecting the game to go into OT though.. calgary flames vs lightings i believe.. i saw that final a couple of years ago BOY that was some shit. there were countless powerplays, OTs after OTs, blood and fights.. that really got me into hockey and bam next year.. there was a strike..

_________________
One Thought Fills Immensity
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Cardinals or Steelers???????????????????????   

Back to top Go down
 
Cardinals or Steelers???????????????????????
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Cant-Hit-Shit :: Public Forum :: Open Forum :: Hunting//Fishing\\Sports-
Jump to: